
Stijlvol visitekaartje
Een stoer en luxe kaartje voor Pomerans - The essence of Skin Care.
Een stoer en luxe kaartje voor Pomerans - The essence of Skin Care.
Een nieuwe website voor Marleensbureau: teksproducties voor organisaties met lef.
Een bewust eten-programma voor jongeren op initiatief van de ministeries van EZ en VWS.
Een rollenspel op real-life-formaat voor GGD Amsterdam, GGD Kennemerland, samen met Politie eenheid Amsterdam.
Een vervangbaar lichtgewicht elastisch doek om een inklapbare wand voor Omgevingsdienst IJmond.
Een ontmoeting tussen kunstenaars en boswachters in het Nationaal Park Zuid-Kennemerland.
Een nieuw logo, nieuwe huisstijl en productbranding voor Hortus Alkmaar.
Een website voor Huisartsopleiding Nederland met een direct toegankelijk aanbod voor de diverse doelgroepen.
Een visie- en missiedocument in de huisstijl voor de Omgevingsdienst IJmond.
Een fris starterspakket voor een startende ondernemer op het gebied van communicatie en organisatie.
Voor LHOV die de belangen van huisartsopleiders behartigt en medeverantwoordelijk is voor de Huisartsopleiding in Nederland.
Een inspirerend jubileummagazine vol slimme oplossingen op het gebied van Location Intelligence.
Een opfrisbeurt van de huisstijl voor SOON (Samenwerkende Opleidingen tot specialist Ouderengeneeskunde Nederland).
Omdat scholing werkt! Een nieuwe huisstijl voor Leerplein in regio Zuid Kennemerland.
Jaarverslag 2014 voor het Landelijk Platform Geestelijke Gezondheidszorg.
Een volwassen magazine met een responsive design voor tablet en desktop.
Publieksversie van het beleidsplan 2014-2024 van het Nationaal Park Zuid-Kennemerland.
Visuele identiteit voor Stichting Nederlandse Kastelen, Historische Buitenplaatsen en Landgoederen.
Een voor Nederland unieke website met uitgebreide informatie over cultureel erfgoed.
Een vernieuwde website voor Doras, maatschappelijke dienstverlening in Amsterdam-Noord.
Dé site voor alle natuuractiviteiten en natuurexcursies in Noord-Holland.
Stap voor stap je tuin, balkon, dakterras of geveltuin diervriendelijker maken.
Een nieuw logo voor Ypsilon, de belangen organisatie voor familie en betrokkenen van mensen met een kwetsbaarheid voor psychose.
Aandacht voor 600 historische buitenplaatsen in Nederland tijdens het Themajaar Historische Buitenplaats 2012.
Aankleding afsluiting ‘Jaar van de Historische Buitenplaats 2012’ in Kasteel Geldrop.
Een informatief magazine voor opdrachtgevers en relaties van Geodan van den Berg.
Plein06, bureau voor duurzame gebiedstransformatie, verbeeldt haar ambities in een magazine.
Zomerexpositie ‘Vijf eeuwen bloemperken’ op buitenplaats Akerendam te Beverwijk, in het kader van het Themajaar van de Historische Buitenplaats 2012.
Logo Zomerfestival in Nationaal Park Zuid-Kennemerland
Een eenvoudig logo voor Original Dennis, het label van fotograaf Dennis A-tjak uit Westbeemster.
Een huisstijl met portfolio-website voor fotograaf Hans Hogervorst.
Nieuw logo voor NME IJmond en Zuid-Kennemerland.